Billboard – reklama w dobrym punkcie
Skuteczność kampanii billboardowej w dużej mierze zależy od jej rozmieszczenia. Billboard, na którym widnieje twoja reklama sprawdzi się w dużym mieście, jak Bydgoszcz czy Warszawa, przez które przejeżdża wielu ludzi. Dobrze jest wybierać ruchliwe ulice oraz centra handlowe. Im więcej osób ma szansę zobaczyć twoją ofertę, tym większy zasięg zyskasz. Oczywiście jeśli działasz lokalnie, musisz także lokalnie ogłaszać swoje usługi, więc zastanów się, czy w twoim mieście wielu potencjalnych klientów miałoby szansę obejrzeć twój billboard. Jeśli niewiele osób przejeżdża drogą, przy której znajduje się reklama, bo miasteczko jest niewielkie albo jeśli w twoim targecie są osoby w większości niezmotoryzowane, rozważ inną metodę dotarcia do tych, którym chcesz zaproponować swoją ofertę.
Billboard – dobry grafik, dobra reklama dla firmy
Obliczyłeś już starannie swój budżet na reklamę i planujesz wybrać billboard, jako najskuteczniejszą formę promocji? W takim razie upewnij się, że zdecydujesz się na dobrego grafika, który wykona projekt. Ważne, aby był on estetyczny wizualnie, ale również, by twoja oferta była zachęcająco przedstawiona i przede wszystkim czytelna. Na stronie https://izarysuje.pl/ zobaczysz przykładowe realizacje podobnych kampanii. Dzięki dobremu portfolio, możesz łatwo stwierdzić czy dane studio graficzne poradzi sobie ze stworzeniem reklamy typu billboard dla twojej firmy i tym samym ocenić, czy warto podjąć taką inwestycję.