Zaprezentowana niespodziewanie podczas występu MEDUZY podczas Miami Music Week piosenka szybko zaskarbiła sobie serca fanów. Teraz możemy zapoznać się z jej ostateczną, studyjną wersją, która będzie towarzyszyć sportowemu świętu.
Wraz z premierą piosenki, UEFA rusza z inspirującą kampanią #lightyourfire, zachęcając fanów z całego świata do podzielenia się tym, co rozpala w nich ogień i wykorzystując utwór do napędzania ich kreatywnej ekspresji. Za sprawą nowej inicjatywy UEFA chce, by fani poczuli ducha mistrzostw i zaangażowali się w nie. Organizacja zachęca fanów do publikowania filmików, w których w rytm piosenki pokazują ogień, z jakim oddają się swojej pasji. Kampania jest nie tylko okazją do pochwalenia się swoimi zainteresowaniami, ale także szansą na wygranie biletów na zaplanowany na 14 czerwca wielki finał turnieju.
– Siła muzyki jednoczy nas teraz bardziej niż kiedykolwiek. Jesteśmy bardzo podekscytowani wydaniem „Fire”, oficjalnego hymnu UEFA EURO 2024 i mamy nadzieję, że kampania #lightyourfire rozpali pasję kibiców piłki nożnej i słuchaczy muzyki na całym świecie, łącząc ich we wspólnym świętowaniu. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia turnieju i rozświetlenia sceny – komentują członkowie MEDUZY.
Ryan Tedder z OneRepublic dodaje: – Dzień premiery „Fire” jest dla nas wyjątkowy. Napisaliśmy tę piosenkę specjalnie z myślą o UEFA EURO 2024. Zrobiliśmy to dla fanów piłki nożnej na całym świecie. Wspólnie z MEDUZĄ chcieliśmy zjednoczyć wszystkich i jesteśmy podekscytowani, widząc, jak piosenka inspiruje fanów na całym świecie. Dołącz do nas, podziel się swoją pasją i rozpalmy ogień razem, odliczając czas do rozpoczęcia turnieju.
Ekscytacji towarzyszącej premierze nie kryje także Leony. – W tej piosence nie chodzi tylko o muzykę, ale również o nawiązanie kontaktu z fanami i rozpalenie iskry UEFA EURO 2024. Mam nadzieję, że wszyscy poczują ten entuzjazm i dołączą do nas w kampanii #lightyourfire, by podzielić się tym, co ich inspiruje – mówi wokalistka.
„Fire” jest pełnym mocy owocem współpracy znanej z potężnych house’owych produkcji MEDUZY, twórców fascynujących obrazów dźwiękowych z OneRepublic oraz mającej popową duszę Leony. Piosenka uosabia zapał i ducha zarówno turnieju piłkarskiego, jak i muzyki. „Fire” jest celebracją jedności, różnorodności i radości związanej z turniejem UEFA EURO 2024.
Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA, powiedział: – MEDUZA, OneRepublic i Leony połączyli uniwersalne pasję piłkarską z muzyką. „Fire” oddaje ducha jedności i emocji UEFA EURO 2024. Nasza kampania #lightyourfire zachęca fanów do całkowitego zanurzenia się w turnieju. Połączenie muzyki i piłki nożnej pomaga tworzyć wciągające doświadczenie UEFA EURO 2024, w którym artyści dzięki swoim wyjątkowym talentom ucieleśniają naszą wizję jednoczenia się poprzez sport.
Wydanie oficjalnej piosenki mistrzostw i start kampanii #lightyourfire są otwarciem nowej ery dla dziedzictwa turnieju. Dodatkowe zaangażowanie fanów sprawi, że UEFA EURO 2024 będzie bliższe ich sercom i zostanie zapamiętane na lata nie tylko ze względu na poziom piłkarski i sportowe emocje, ale także połączenie z nimi muzyki.
MEDUZA, OneRepublic i Leony pojawią się na ceremonii zamknięcia mistrzostw, by podsycić sportowe emocje wykonaniem „Fire” na żywo.
UEFA EURO 2024 rozpocznie się 14 czerwca i potrwa do 14 lipca. Turniej będzie rozgrywany w dziesięciu miastach na terenie całych Niemiec – w Berlinie, Kolonii, Dortmundzie, Düsseldorfie, Frankfurcie, Gelsenkirchen, Hamburgu, Lipsku, Monachium i Stuttgarcie. Pokazując europejską piłkę nożną na najwyższym możliwym poziomie, turniej zgromadzi kibiców z całego świata.
Napisz komentarz
Komentarze