Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 09:52
Reklama prosto i po polsku

Zgłaszanie reklamacji po wakacjach

Trwa okres urlopowy. Polacy coraz częściej wyjeżdżają na zagraniczne wakacje. nie zawsze jednak oferta biura podróży zgadza się z tym, co turysta zastaje po dojechaniu na miejsce.
Zgłaszanie reklamacji po wakacjach

Co robić w takim przypadku, o tym Krystian Gołębiewski powiatowy rzecznik konsumentów.

Kliknij aby odtworzyć

Reklamacje można składać w formie ustnej oraz pisemnej.

Kliknij aby odtworzyć

Nawet jeśli odzyskamy część pieniędzy, pojawia się pytanie, czy jakakolwiek kwota jest w stanie zrekompensować nam godziny spędzone w recepcji hotelowej, stres, nerwy i przemieszczanie się od hotelu do hotelu,zamiast spokojnej sjesty na piaszczystej plaży?  Na pewno nie, ale zdecydowanie dobrze jest walczyć o to, by biura podróży wywiązywały się z umowy i zapewniały wypoczynek tak bajeczny, jak przedstawiają to w swoich ofertach i folderach promocyjnych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

PRZECZYTAJ
Reklamajak rozmawiać ze sztuczną inteligencją
Reklama
Reklama