Zadanie będzie realizowane z udziałem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, który udziela dotacji w wysokości do 85% kosztów kwalifikowanych zadania, pozostały procent będzie pochodził ze środków Gminy. Właściciele nieruchomości nie będą zatem ponosili żadnych kosztów związanych z usunięciem i unieszkodliwieniem azbestu. Zainteresowani właściciele nieruchomości powinni złożyć wniosek o zabranie azbestu do 20 stycznia 2018 r.
Do wniosku trzeba załączyć oświadczenie, iż azbest usunięto zgodnie z przepisami budowlanymi oraz kserokopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do obiektu budowlanego.
Bliższe informacje (oraz wniosek) można uzyskać w Urzędzie Gminy Nowa Sucha pokój nr 1 oraz pod nr telefonu 46 / 861 20 51 wew 22.
Gmina Nowa Sucha za darmo odbierze azbest z posesji
Wójt Gminy Nowa Sucha informuje, że w 2018 planowana jest zbiórka azbestu z terenu gminy. Będzie dotyczyła azbestu, który jest składowany na posesjach (czyli wcześniej zdjęty przez właścicieli bądź usunięty na skutek wichury).
- 01.01.2018 15:00 (aktualizacja 13.08.2023 08:29)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze